MISIJA

Kurti unikalią, kūrybišką, saugią ir draugišką erdvę, skirtą būti kartu, svajoti ir džiaugtis gamta, dirbti ir kurti.

VIZIJA

Tapti išskirtinių mažų erdvių kūrimo lyderiais Europoje.

VERTYBĖS

Gamta. Pasitikėjimas. Drąsa. Saugumas.

SOCIALINĖ VERSLO IDĖJA

namelis_medyje_2

Kaip kilo socialinio verslo idėja „Namelis medyje“? Ji nekilo, ji visada buvo čia. Dar būdami visai maži iš įvairiausių medžiagų (kas ką rasdavo ar iš namų partempdavo) miške, šalia namų, jau statėme tokius namukus. Žinoma, negražūs jie buvo ir turbūt nesaugūs (nors niekas nėra nukritęs ar kitaip susižeidęs), bet tai buvo pirmi žingsniai šio projekto įgyvendinimo link. Vaikiškos svajonės pamirštamos ir lieka kažkur giliai galvoje, bet vieną dieną sulaukiau Simono skambučio. Jis buvo trumpas ir konkretus: -Ignai, ar įrengtumėme namelį medyje? Atsakymas buvo irgi toks pats trumpas ir konkretus: -Žinoma. Prie komandos prisijungė Egidijus ir prasidėjo pirmasis projektas – informacijos rinkimas, brėžinių studijavimas, inžinerinių žinių atnaujinimas ir galiausiai – pirmojo namelio projektavimas.Tada atėjo žiema. Buvome priversti sedėti ir laukti, kol vėl pradės kaitinti saulė, kad galėtume pasiimti pjūklus, plaktukus, apsirišti virvėmis ir pradėti statybos darbus. O žinot, šaltais ir tamsiais žiemos vakarais prie puodelio arbatos užverda labai įdomios diskusijos. Vieną kartą taip ir nutiko. Susėdome ir pradėjome klabėtis, diskutuoti.

Puikiai supratome, kad namelis medyje yra prabangos prekė, bet kodėl ja negalėtų naudotis visi? Kodėl nesukurti erdvės tėvams su vaikais praleisti laiko turiningai? Kodėl nesukurti erdvės įvairioms bendruomenėms vesti seminarus ar užsiėmimus? Kodėl negalime įgyvendinti pasakos tiems, kam ji gražiausia? Ir čia dar ne viskas – kelias dienas „pamiegojome“ su šia idėja ir vėl trise sėdome gerti arbatos. Šį kartą kalbėjome ne tik apie tai, kam reikalingas namelis medyje, o apie savo vaikystę, apie tai, kiek laiko praleisdavome lauke, kokie laimingi buvome statydami savo pirmuosius namelius iš spintų, durų ar statybinių atliekų, kaip mes didžiavomės savo kūriniu ir kaip mes galime tuos jausmus sukurti tiems, kurie neturi galimybių, kokias turėjome mes. Taip ir gimė mūsų socialinio verslo idėja. Bandėme skaičiuoti kiek ir kokių namelių reikėtų įrengti, kad ši veikla taptų pagrindine mūsų gyvenime. 

Svarstėme kaip ieškoti klientų ir reklamuotis. Tai pasirodė ne taip paprasta. Todėl ir susidomėjome „Socifaction“ socialinio verslo kūrimo mokymais, gavome vertingų žinių, t.y. gavome tai, ko ieškojome. Dabar žinome kaip, kur ir kada ieškoti investuotojo. Žinome, ką jam reikia pasakyti, kaip tą padaryti. Nors patys užsiėmimai baigėsi ir visi išsiskirstė, bet mokymai nesibaigė. Mums skyrė „mentorių“ (kuratorių), su kuriuo dirbsime iki kovo mėnesio ir tikimės iš jo pasisemti dar daugiau žinių.

Taigi trumpai:

Statome namelius medžiuose pagal individualius užsakymus. Dalį pinigų investuojame į namukų statybą įvairioms socialinėms bendruomenėms ar įstaigoms. Į namelių medžiuose statybas įtrauksime įvairias socialines bendruomenes (pradedant vaikų namais, baigiant rebilitacijos centrais). Jos galės ir projektuoti namukus, ir padėti juos statyti. Namelius medžiuose statome individualiems asmenims ir netolimoje ateityje planuojame nuomoti kaip nakvynės vietą.
Kokio šie nameliai būtų ploto, kaip įrengti? Ar juose būtų galima išbūti ar net nakvoti žiemą? Atsakymas būtų toks: Mes išpildome svajones, mes įgyvendinam pasakas. Ar svajojant yra ribos? Manome, kad ne. Taip ir su namukais medžiuose – ribų nėra. Įgyvendinkime Jūsų svajonę kartu.